Reklamácie

Ako postupovať pri reklamovaní tovaru?

Prv než začnete reklamačné konanie, je dobré zavolať nám a vysvetliť v čom spočíva potreba reklamovania tovaru. Je možné že si tak ušetríme množstvo času a aj peňazí za posielanie tovaru alebo nájdeme vhodný spôsob vyriešenia k spokojnosti (oprava a podobne.)

V prípade, že sa Vám nechce strácať čas telefonovaním a vysvetľovaním, stiahnite si formulár pre reklamáciu, ktorého link sa nachádza pod textom tohto článku. Potom ho vyplňte, podpíšte a spolu s tovarom pošlite na adresu:
Mgr. Peter Bielik – LASTOVKA, Gaštanová 3083/32, 010 07 Žilina.
V prípade, že nemáte prístup k tlačiarni je potrebné formulár prepísať ručne, podpísať. Bez vypísania tohto dokumentu nie je možné začať reklamačné konanie.

Vybavenie reklamácie budeme riešiť čo najskôr, no táto lehota by nemala presiahnuť 10 dní.

Reklamácie vybavujeme vrátením peňazí .

Pokiaľ bude reklamácia uznaná náklady na poštovné znášame v plnej výške my. Poštovné Vám bude na základe potvrdenky preplatené na účet.

Odoslanie zásielky odporúčame realizovať spoločnosť zasielkovna.sk alebo zaslať.sk. Tieto spoločnosti majú široký počet kontaktných miest a najlacnejšie poštovné.

Reklamačnému konaniu sa podrobne venujú vybrané časti Obchodných podmienok.